Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 22:37   #41
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og herbalife

Jeg vet det, altså. Det var også derfor jeg ventet i nesten to år for å se om det helet av seg selv, det på brystet, før jeg gikk til hudlege. Det samme med flere av talgcystene i ansiktet, som forsåvidt også er ateromer. Men de forsvinner ikke, enten blir de som de er, sprer seg til nærliggende områder, eller blir verre. Og jeg har hatt dette problemet lenge nå!
Jeg antar at grunnen til at de ikke går tilbake av seg selv, er på grunn av at jeg har hornomubalanser.
Det jeg reagerte på med han hudlegen her var at han ikke tok seg tid til å høre på meg, og at han hadde en så likegyldig holdning til ei som sitter der med et digert rødt verkende hull i brystet, og som nærmest tror hun skal miste hele puppen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat