Sv: Dårlig immunforsvar pga ketolyse? ?
Opprinnelig lagt inn av vossajinto, her.
Bladde nettopp igjennom artikkelen det er link til på "Ketolysekuren farlig?" tråden postet tidligere i dag.. Om ei dame som skylder sine uforklarelige smerter på stortvekttap på ketolyse kuren.. Personlig synest eg det er fortidlig å skylde på noe som helst da hun ikke har fått noen diagnose..
MEN; i følge artikkelen hadde hun problemer med infeksjoner, og måtte flere ganger gå på antibiotika kur.. Og det har eg også hatt problemer med..
Det følest som om det venter akkurat til kiloene begynner å slippe.. Også braker det løs.. Det siste året har eg hatt dobbelsidig lungebetennelse med bronkitt og oksygenmamgel 2 ganger, flere ørebetennelser og virus (= legen VET ikke).. Innimellom blir eg rett og slett bare dårlig.. Er det kroppen min som jobber imot meg?..
Har andre opplevd noe av det samme?.. Legen mener eg burde kle på meg bedre .. kanskje eg bare har lyst å ha noe å skylde på.. mmm
Tror ikke det gjelder bare deg og evt.ketolysekuren. Jeg har fulgt tilnærmet Fedon kosthold siden august i fjor og har i allefall ikke vært mindre syk enn jeg pleier å være. Det har vært bihulebetennelser,magetrøbbel og muskelsmerter i lange baner, akkurat som andre høst og vintre. Blir min nærmeste kollega syk blir jeg det også. Jeg håper jo at kroppen skal komme seg over kneika på egenhånd men foreløpig ser det småttt ut.

Martina
|