Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 23:45   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Proteintråden

Hjertelig takk for det

For meg er det ikke stress å planlegge såpass, faktisk går det der mye av seg selv, og jeg spiser sjelden karbohydrater på kvelden uansett, da går det som regel i egg og bacon, eventuelt rester, som gjerne er en kotelett til overs, kjøttomelett eller tilsvarende.
Om jeg spiser karbohydrater så er det stort sett snakk om brokkoli/paprika/løk, og det stort sett til måltid nr to, eller middag om du vil .

Jeg skjønner i alle fall mer nå hva proteinet faktisk gjør i kroppen, og det er også greit å vite at mitt minimumbehov er lavere enn jeg først trodde, med tanke på fettfri masse. Jeg har nemlig fortsatt veldig lyst til å prøve meg på en slags ny fettfestival igjen, med nullkarbo, men med proteinene under godt oppsyn, så klart

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat