Hehe det er nok mange som bommer på orddeling ja. Jeg sliter LITT selv, men ikke på åpenbare ord egentlig. Tror jeg. Feks. så kunne jeg aldri skrevet det med halv søster eller dyre butikker. Jeg blir bare litt usikker av og til, men som regel er det riktig det jeg skriver.
Jeg er veldig nøye på grammatikken, men kan nok bomme litt selv enkelte ganger. Det jeg ikke takler, selv om det "bare" er på fora, er SMS-språk, feks. "Jg r oxo glad i sjokolade". Jeg får bare helt noia når voksne mennesker kan sitte og skrive på den måten. 
Jeg syns det er viktig å skrive riktig, selv om det er på fora, for om det er en vane så gjør man det jo hele tiden uansett. Jeg tror det er litt "farlig" å slappe av med rettskrivingen om man "bare" er på fora, for da kan man ubevisst bli slakkere når det gjelder brev og annet også. Stor bokstav, komma og punktum og hele ord, ikke sms-ord, er viktig for inntrykket syns jeg. Spesielt om man diskuterer politikk og slikt.
Jeg husker en diskusjon på et annet forum der noen diskuterte hjemmeværende kontra utearbeidende mødre. Noen mente hjemmeværende mødre fikk så lite impulser av de ble "dumme".
Da var det en hjemmeværende kvinne som ble fly forbannet (forståelig nok!!) og skulle svare saftig for seg. Desverre skrev hun på skikkelig sms-språk, man kunne se det var slurv og ikke dysleksi (det kan man som regel se ganske godt!) og skrev et langt innlegg på denne måten. Halve innlegget var totalt uforståelig, jeg måtte konsentrere meg skikkelig for å klare å lese det som stod der. Da vinner man ikke særlig mye gehør.....