Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 09:58   #10
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Veldig enig med deg, Albertine! Til tider er mitt "rettskrivnings-øye" så aktivt at det er for mye av det gode, og jeg er mer opptatt av hvordan ting er skrevet enn hva som faktisk står der. Prøver å jobbe med det - for det får være måte på. I disse periodene ville imidlertid drømmejobben vært å være kroketurleser i Vredens Gnag - der er det nok å henge fingrene i.

Men har dere forresten sett tilbudsplakatene hos kleskjeden 'Pop in'? De har til stadighet 'NYTT NEDSLAG' i butikkene sine - og dette har de hatt siden de første butikkene åpnet på midten av 80-tallet.

Så vidt meg bekjent kan lynet slå ned - og det blir et lynnedslag
I butikkene kan vi få avslag på prisen - et prisavslag

Men hva et 'NYTT NEDSLAG' er - har jeg aldri klart å få oversikten over.....

En annen ting er når mange ikke vet at legitimasjon faktisk heter legiTIMAsjon og ikke legiMITAsjon - da blir jeg helt satt ut. Da er det liksom sjosk, sjole, sjøre og sjøttkaker neste....

Urk!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat