Sv: Noen som starter i disse dager?
Ja ja Onsdag og helgen nærmer seg med stormskritt..God følelse synes jeg..
De siste dagene har jeg levd på oopsi ruller til frkost og lunsj. Frister på en måte ikke med salat når man er kvalm 
Men nå begynner kvalmen å slippe taket heldigvis. I dag blir dagen tilbragt hjemme med min datter så nå har vi sett på alt mulig rart på Disney Channel. Utrolig mye dårlig barnetv altså 
spent på veiing på fredag for jeg har nemlig sprukket 2 dager på rad!!!!! Hjelp!
Det er noe med å være hjemme og syk..Synes plutselig litt synd på seg selv , også elskert jeg alt av surt godis! Sure føtter , sure smokker osv.. Men ja ja gjort er gjort så det er vel bare å jobbe videre. snart bare 4 uker til bikinien skal på , og det hadde jo vært hyggelig om 10 kg var borte fra kroppen innen den tid. også nye 10 kg før sommeren. DA blir jeg glad.
Tror uansett jeg kommer til å merke god forskjell når jeg tar frem sykkelen. Noen færre kilo å dra over fjellet fra Rena til Lillehammer! Kjenner at jeg gleder meg til Birken i år altså..Må bare prøve meg litt frem på hva jeg skal spise underveis..sportsdrikker er jo fulle av karber , og det er nok barene vi bruker å spise underveis også. Dessuten så deler de jo ut boller og bananer.. hmmm. må testen ut i mnd før Birken tror jeg..
Ha en fin onsdag!

|