Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 11:53   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor høy BMI må man ha?

Huff, "litt oppspising". Skal kanskje ikke spøke med sånt, men jeg skjønner jo frustrasjonen. Jeg betalte 138.000,- kroner. Det koster det samme i dag. Jeg tok opp lån, fikk det med nød og neppe. Jeg hadde slanket meg i mange år og visste dette var siste utvei, ikke bare fordi jeg ikke klarte å gå NED i vekt, for jeg gikk ned både 20 og 30 kg flere ganger. Men problemet mitt var at jeg la på meg igjen etterpå, noe mange desverre gjør. Og jeg ville ikke sløse bort flere år på jojoslanking og det å ikke ha noe liv, så jeg tok det valget og har ikke angret EN dag. Går ut fra at de som tar det valget uansett har tenkt seg nøye om og lest seg opp på temaet så de vet hva de går til. For det er jo ikke "bare-bare" men klarer man det ikke på andre måter (inkludert det å holde vekten, som pleier å være det største problemet) er det et greit valg.
Bare spør om du lurer på noe. Du kan jo også ringe Aleris og få en samtale, de er supergreie der borte og svarer på alle spørsmål. :klemme: