Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 19:58   #17
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som gikk til legen før start på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min lege (født i 1962) jublet og syns jeg hadde tatt en meget fornuftig avgjørelse!
Han mener ketolyse/lavkarbo er en sunn måte å gå ned i vekt på. Dog ikke helt enig i at man trengte å ta alle blodprøvene, så han tok de han mente han trengte!
Ikke noe galt med meg, da, annet enn det vi visste fra før!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg vil ha legen din! Min tror nemlig at vita hjertegod margarin er det beste for kroppen og at smør er farlig... Men ellers er han en veldig blid, forståelsesfull og interessert lege.

Opprinnelig lagt inn av Vimpane, her.

så fantastisk....håper min lege er like forståelsesfull....

Desverre er vel lavkarbo det eneste legen min og jeg er enige om.

Jeg byttet til han fordi den forrige legen min brått nektet meg innsyn i legeattestene han hadde sendt til NAV.
Jobbet sammen med den nye for noen år siden og likte han godt. Trist han ikke er like god fastlege som kollega. Han tror ikke på fibromyalgi som diagnose og mener jeg overdriver når jeg sier jeg har vondt. Han bortforklarer alle symptomer og mener jeg har dårlig smertemestring!

Ja, jeg skal bytte til en ny bare jeg finner en! Legeshopping er ikke lett!