Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 20:28   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Så skjer det igjen ...

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Det er DU og ingen andre som bestemmer hva som går i svelget, men du skal ikke undervurdere sukker som avhengighetsskapende rusmiddel - så er ikke lett...

Hadde ikke så store problemer med å slutte å røyke, men sukkeravhengigheten sitter så utrolig mye hardere!

Jeg er som trådstarter. Ingen ting, INGEN TING, får meg til å miste matlysten! I hvert fall ikke lysten på sukker/høykarbo- greier!
Jeg er sykepleier, har til dags dato ikke opplevd noe som kunne få meg til å stå over lunsjen!
Til vanlig har jeg en viss kontroll, men blir jeg syk, veldig sliten eller veldig deppa, da ryker all selvkontroll!
Huset må være tomt for ting å sprekke på og fullt av LCHF- mat jeg kan velge i stede.
Men lett er det ikke!