Sv: Noen som starter i disse dager?
Dere er så flinke!!! Føler ikke at jeg er det.. Det ble jo i går som jeg fryktet baguetter og dritt til lunch og noe annet tjafs til middag.. Men men sånn kommer det til og være innimellom må jeg innse..
I dag har jeg vært flink igjen. Jeg har tenkt noen ganger at jeg også skal starte på fase 1 igjen, men har ikke kommet skikkelig inn i det pga diverse "forstyrrelser" i hverdagen..Tror ikke man trenger det heller egentlig, hvertfall ikke i hele to uker, noen dager for og komme i sporet igjen kanskje kan være smart men. Så i dag har jeg handlet litt "fase 2 godsaker" som 0% yoghurt, frosne bringebær, masse paprika, creme fraiche light og noen sukkererter. Akkurat sukkererter syns jeg var rart var lov da, noen andre som tenkte det? Så får vi se om denne maten kan redde meg unna helgens fristelser. Skal på lønningspils i morgen kanskje, men jeg skal holde meg til rødvin.
Fikk ikke veid meg i dag, så det får bli i morgen. Eller om jeg skal la den gå forbi i stillhet. 
God middag i dag da. Brokkoli, blomkål og rødløk i ildfast form tok litt chilliolje på og hvitløksalt og pepper. Også kokte jeg torsk. Så tok jeg litt creme fraiche på og rørte litt. Passet godt sammen!
God bedring dere syklinger, ikke noe moro og være syk... Men for de som er OL interesserte kunne det jo vært verre timing da..hehe..
Woohoo! Gøy med pass! Da nærmer det seg!!
|