Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 23:21   #86
Indiekid
Medlem

Indiekid sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Indiekid er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren farlig?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja men herlighet, er det ikke på tide å slutte å henvise til de du kjenner + barnehagebarna osv når du selv sier de også pøser innpå med sukker og greier? For da har de jo ingenting i debatten her å gjøre? Her er det jo snakk om naturlig fet mat, og NULL sukker. Det blir noe helt annet. Det du gjør nå er jo som å si "jeg kjente ei som spiste et eple hver dag, hun fikk kreft" uten å i det hele tatt se på hva annet personen spiste. Ser du virkelig ikke selv hvor usedvanlig meningsløst dette blir? *sjokkert*

Jeg har ikke sagt at alle pøser innpå med sukker. Poenget mitt hele veien har vært at ensidige kosthold - og det forøvrig uansett hva slags ensidighet det er snakk om ikke er sunt. Jeg mener at man trenger både grønnsaker og kjøtt (ja, rene produkter!). Og JEG stoler heller på erfaringer, - og de jeg kjenner sine erfaringer fremfor "sånn og sånn spiste inuittene".

Jeg har sagt det jeg mener, og jeg har ikke gått inn for å overbevise noen her om at jeg har rett, jeg har bare lagt frem hva jeg stoler på. Men det som VIRKELIG er menigsløst her, er at folk faktisk gidder å kverulere videre. Snakk om å ikke klare å slå seg til rette med at folk mener noe annet enn dem selv! Men det er klart, hvis folk her på forumet ikke takler at andre har forskjellig synspunkt på ting enn en selv, så skal jeg virkelig ikke kommentere på noe annet her inne. Det denne diskusjonen begynte med var kort og godt at jeg mener at kvinnen i nevnte artikkel kan skylde seg selv, hvis hun blir syk etter lang tid med bare fett. Er dere uenige, helt greit. Men det er min mening.

Indiekid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat