Ketolyse, trening og magefett
Jeg har gått på ketolysekuren i 2,5 år og gått ned 20 kg, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg trives med lavkarbo kostholdet og har derfor holdt på det. Jeg ligger nok på rundt 20 gram karbs om dagen, spiser mye grønt, kjøtt, fugl og fisk, samt animalisk fett og fett fra sæter rømme, fløte, smør, matolje osv. Jeg tar også ketolyse vitaminene og noen ganger cocosa.
Det jeg trenger råd til er hvordan få bort det siste lille underhudsfettet på magen? Vekten har stått stille i ca. 1,5 år. Siden jeg ikke er så opptatt av vekten, men heller hvordan kroppen ser ut har jeg ikke hengt meg sånn opp i dette. Jeg trener 4-5 ganger i uka, det har jeg gjort i en lengre periode. Hovedsaklig kondisjon og styrke på mage, rydd og armer, men jeg syns ikke magen forsvinner. Derfor har jeg vært inne på tanken om å kjøpe fettforbrennings tabletter, men er usikkert på om det fungerer pga. fettinntaket mitt? Jeg er i utgangspunktet imot slike piller, men tenker, i såfall, å gå på det en kortere periode bare. Har dere noen andre råd til meg?
Takk for all hjelp og tips!