Sv: Ketolysekuren farlig?
Jeg tror og har erfart at ketolysekuren kanskje kan trigge angstfølelsen hvis man ikke tar alle vitaminene og mineralene..
Jeg led av angst for endel år tilbake og hadde av den grunn 100 000 000 maur i kroppen.. Jeg skalv som et aspeløv og hadde det jævlig, for å si det mildt.
Jeg har siden jul vært veldig streng med meg selv og ketolysekuren og har spist det jeg skulle spise, men har også tatt vanndrivende i tillegg.
Jeg fikk bare mer og mer angst av det.. Merkelig for det var jo nettopp ketolysekuren som fikk meg UT av angsten for disse åra tilbak i tid. Jeg hadde indre skjelvinger og var fullstendig helt kake hver dag. Det var jævlig! Men så skummet jeg gjennom sidene her og fant ut, atter en gang at ketolysetabelettene ER viktige, MEGAVIKTIGE! Jeg hadde dem liggende i skuffa, men spiste dem ikke. Jeg begynte med dem igjen og allerede etter to dager var skjelvingene borte!
Jeg hadde en lignende runde i jula da magen gikk amok, jeg trodde da også at det skyldtes angst, men det var magen..
Så derfor, jeg følger nå ketolysekuren til punkt og prikke, med tabeletter og alt og jeg er krutegod igjen!