Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 14:43   #22
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg skjønner iallefall så mye som at jeg burde hute meg til en spesialbutikk . Men det har jeg egentlig visst før også ... Ja ja, kanskje på tide å bli voksen og tørre å gjøre det!

Åh, de tar så godt vare på deg atte! Jeg gjorde det som sagt på Lingerie Longue (enn om jeg mistenker at jeg har skrevet La Lingeria flere steder -tåkehue )), og de var nydelige og veldig naturlige. Tror de gjør det hver dag, flere ganger om dagen. Ellers vet jeg mange snakker svært varmt om La Lina (det er nok den ordlyden som forvirret meg til å skrive feil ) på St.Hanshaugen!

Men, rart det at du skulle ha større omkrets enn meg, når vi ser ut til å ha ganske like mål bortsett fra cup-størrelse ... Men det er jo også det at den skal passe på den ytterste hekta. Hmmm ... Sannelig om jeg vet. Kanskje du får deg en overraskelse?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat