Sv: PMS trollet tar meg!!!
Hei igjen..
Jo stemmer d Pandora - samme forrige mnd... har ennå ikke sprukket, og vet at spiser jeg boller, sjokolade kake eller noe sånt, spiser jeg som en gærning og blir ikke mett!! og da forsvinner iallefall all fornuft- ille dette her.
Jeg spiser mye fett, er mett og drikker masse vann.
En typisk dag kan se slik ut: (og blir glad for tilbakemeldinger!)
- frokost: 1/3 pk bacon, litt løk stekes i smør, har over 2 egg med fløte.stekes. kaffe, vann. Kanskje litt paprika, et par små tomnater.
- lunch: oftest salat m: isbergsalat, løk, agurk, 1/2 avacado, 3-4 små tomater, litt paprika. Dressing av seter rømme med litt gresk krydder dressing i. ) dumt m den?)
- vann, the m 3 natreen suketter og melk.
- middag: laks, sei, torsk, kotelett, svinefilet.. med blomkål og brokkoli grateng eller salat event kokte grønnsaker. steker i smør, putter smør i gratengen, avocado i salaten. Rømme på salaten eller fløte, creme freich, rømme i panna.
- kvelds blir det kanskje 1/2 avocado, litt ost, litt middagsrester. The , mulig 1 krus kaffe m melk og masse vann ( mener nå jeg) tisser masse så 
Men har hatt noen utskeielser i forb m siste pms, spiste og grønnsaker , nøtter og dipp på jobb?? kanskje dumt..??
Jenta mi laga kake forrige søndag og da ble det et par stykker sjokolade kake...
Må jeg være ennå mere konsekvent??
Pms har ikke vunnet ennå i dag, var på nipet til å bake boller i sted, men laga middag! stekte indrefilet m løk og fløte, spiste m blomkål! nam, nam.. spiste nok litt mye, men bedre enn alt anna det kunne blitt.
OK, jeg kjemper og står på!!
|