Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 20:03   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan være (stort sett) veggis (uten melkeprodukter) og lavkarbo?

Det med syra og silo, jeg kjenner ingen bønder som bruker silo mere jeg... De bruker rundballer og de konsereveres fint uten syre..
Men ei ku spiser MYE kraftfor, det er sikkert og visst! Korn som er dyrket kun for dyrefòr siden norge er et dårlig land å dyrke matkorn i..

Det er fint at du har valget Hanneko, noen av oss har ikke valget. Jeg prøvde å spise blegfrukter, men det var for mye karber for mitt blodsukker..

Men det er godt å se at noen faktisk er vegetarianer av miljøhensyn og ikke bare dyrehensyn. Søstra mi åt ikke kjøtt et helt år, men hun skulle spise fisk da, og åt masse oppdretslaks og tunfisk fra thailand...Dyrevernhensyn du... Hun skjønte rett og slett ikke at tunfisken er utrydningstrua og at laks ikke er en "tamfisk" og at storfeet hadde det mye bedre enn hun trodde. Nå var hennes kjøttboikotting KUN pga dyrehensynet og IKKE miljøhensynet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat