Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 10:03   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vann vs pepsi max og te

Opprinnelig lagt inn av Sommerglad, her.

Jeg har et spørsmål til jeg, og da tenkte jeg at dere kloke hoder sannsynligvis kunne hjelpe meg Jeg er veldig glad i pepsi max, kan drikke 2 liter om dagen, men prøver å begrense meg litt. Tror ikke det hindrer vektnedgangen min (men kan ikke si for sikkert,for har ikke hatt en periode uten pepsi max)..Men det er jo veldig viktig dette med væskeinntaket, men hvis jeg drikker f.eks 0,5 liter vann 1,5 liter pepsi max og kanskje 3 dl te om dagen, er dette også greit?eller MÅ væskeinntaket komme fra vann, altså at jeg drikker MINST 2 liter VANN om dagen? Og synes dere at jeg burde kutte pepsi maxen en periode for å se om jeg går litt fortere ned?? Må nevnes at jeg har bare en 4-5 kg jeg vil ned, og jeg er ikke overvektig, det er kun for ren og kjær velvære

Håper på noen kloke svar fra noen kloke hoder

Viss du går på ketolyse, som står i filosofiboksen din, så står det faktisk i boka hvorfor man bør drikke mellom 2 og 3 liter vann om dagen. Det har faktisk med helsa di å gjøre; nemlig nyrene.
Og ja, vann hjelper faktisk på vektnedgangen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat