Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 11:04   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Hjertelig takk for godt innspill, LCHF4life! Supert! Skal en tur til slakter snart og kjøpe spekk, og da skal jeg jammen høre om de selger slakteravfall også.
Det er jo veldig greit å begynne nå, mens han fortsatt er forholdvis ung. Heldigvis ser jeg at han liker alt av det råe jeg har gitt han, bortsett fra tunfisk på boks (i vann), det rørte han ikke -eller, han smørte inn gulvet med det, men spiste det ikke , i motsetning til når jeg gir han våtfõr på boks, da nekter han å spise annet enn and og kylling, til nøds lam.
Og nå som jeg bare har gitt han råfõr i to hele dager, så ser jeg at han heller ikke sluker alt på en gang, som han gjør når han bare får det unntaksvis. Det anser jeg som et bra tegn.

Og, hehe, jeg veier han innimellom -altså veier meg selv, og så veier meg med han i armene etterpå.
Det er en stund siden jeg veide han sist, da veide han 5,6 kg (som sagt er han halvt skogskatt, og slekter på en helblods stor og muskuløs far!), men da jeg veide han i dag, så stoppet vekta på 4,9 kg. Sprøtt.

Vil jo at han skal ha et langt og godt liv, fine rare Zappaen min!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat