Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 11:43   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg noe feil?

Nå husker jeg ikke 100% sammensetningen, men av protein skal du ha en håndflate( like stor og tykk som din håndflate) 4 ganger om dagen, dette ser ikke du ut til å oppnå.
Yoghurt til frokost er ikke mye protein og en håndfull mandler fyller ikke proteinkvota.
Ta deg feks 100-150g cottage cheese med en halv boks yoghurt på og et dryss av fedons mûsli eller noen hakka nøtter.
Du skal ha grønnsaker til hvert måltid, 2 håndflater( altså to håndflater av 8 i løpet av dagen )kan være belgfrukter. Jeg husker ikke helt hvor mye fett, men jeg brukte 3ss med halvt av halvt av balsamico edddik og olje. Eller 2ss majones.

Jeg åt ofte rugsprø med tunfisk og majones på og paprika, agurk og tomat til. 3rugsprø utgjør c-måltidet for dagen, altså din porsjon med ris, grov pasta eller lavkarbo/fullkornsbrød.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat