Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 12:22   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vann vs pepsi max og te

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hva er viktigere for kroppen enn vann da??? Jeg har ikke sett noen som mener det (men jeg har jo ikke lest alt her inne...)
2-3 liter (vann) om dagen, gjerne saltholdig mineralvann, sier Torkil (side 30).

Det er vel mer uenighet om det er viktig å drikke mye vann, forsåvidt. Jeg følger i alle fall tørstesignalene mine, og de sier 3-5 liter vann om dagen (no kidding!).

Jeg er også utrolig skeptisk til aspartam. Jeg får stikksmerter i kroppen om jeg drikker det. Jeg er heldig, og liker ikke brus noe særlig, men noen få ganger har jeg vært så fyllesyk at det føles som om kun en Cola Light hjelper. Skremmer sikkert fyllesyken ut av kroppen .
Så jeg ville gjort kroppen min en tjeneste, og kutte kraftig ned! Det er ikke tull når man sier at aspartam er nervegift

Men om du ønsker et veldig godt alternativ, så vil jeg på det varmeste anbefale fruktteene til Celestial Seasoning, særlig mandarin-teen, og den med eple- og kanel. De er naturlig søte uten tilsetning av noe kunstig, og koffeinfrie (hvilket ikke jeg bryr meg så mye om, forsåvidt). Og så har jeg fått en ny favoritt blant yogi-teen; Chillite! Den har en behagelig søt ettersmak.
Det geniale med disse teene er at du overhodet ikke trenger kunstig søtning (som uansett bare ødelegger smaken), da de har en nydelig naturlig sødme
Jeg har i stor grad plukket av meg at mat skal være kos, men fortsatt synes jeg at kaffe, te og rødvin er kos, og det tror jeg at det kommer til å være i fortsetninga også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat