Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 16:23   #15
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Er dette slik høyt BT oppleves?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg får det slik når jeg av en eller annen grunn får kortvarig høyt blodtrykk. Det kjennes som om hodet skal sprenges og jeg blir helt mo i beina. Det varer som hos deg 15-20 min så går det over. Jeg har pga dette gått med registrering, og det viste at snitttrykket mitt er bra.

Det ble konkludert med at det var stress som forårsaket det høye trykket.
Så når jeg nå kjenner at trykket er på tur opp setter jeg meg ned og slapper av. Puster "rundt en boks" og roer skrotten helt ned igjen.

Enig med deg, symptomene er jævlige, men jeg har vært EKGtestet og også det viste normale resultater. Jeg tror stress er syndebukken for mange ekle symptomer...

Finnes ikke det minste stresset, det kan jeg love deg
I følge 2 av de fastlegene jeg har hatt over flere år er jeg særdeles lite disponert for stress og angst i alle former

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet at endel reagerer omtrent slik hvis de får for lite karber.

Har spist mye grønnsaker/salat etc, særlig denne helga. Er inne i en periode hvor kroppen vil ha grønt og da spiser jeg grønt.

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat