Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 16:39   #3
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Litt starthjelp?

Ville først og fremst kom meg opp på 15 g karbs som du skal ha, dette er ett minimum.
I boka står det at man skal ha maks 15 g, men dette har forfatteren endret på og jeg har fått tilbakemelding på at man skal ha minst 15 g som kvinne, dette får du i deg om du får i deg nok grønnsaker.
Så lenge du ikke skal slanke deg så kan du jo også leve fint på flere karbs siden dette blir en livsstil for deg

Siden du er i aktivitet så mye så kan det kanskje være greit med litt mer karbs, men husk også på at de første ukene på ketolyse er de tungste.

Og grattis med flott vekttap

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat