Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 22:04   #3
Seba-stina
Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Seba-stina er på en erverdig vei

Sv: Denne lunsjen funker vel ikke på Fedon eller?

Ja. Charlott, det er slik jeg "egentlig" lever Bare at jeg i helgene f.eks. skeier ut for mye med eks. sjokolade og sånt.
Matmessig har jeg ingen problemer med å holde meg til lavkarbo, spiser gjerne salater til lunsj og egg til frokost osv, men jeg sliter noe sinnsykt med å holde meg unna snopet... Jeg drikker sukkerfri brus, men prøver å kutte ned på den og fordi jeg vet det faktisk lurer meg til å tro jeg er sulten selv om jeg ikke er det.

Men maten liker jeg så godt at jeg spiser mer enn gjerne bare lavkarbomat. Vi lager lavkarbomiddager nesten hver dag her, bare fyller på med f.eks. ris eller potet osv til mann og barn som ikke trenger slanking.
Blir litt ensformig med frokostene og lunsjene mine kanskje, det er enten salat, egg eller lunsjburgere. Men likevel så har jeg gått ned 4,5kg siden nyttår, og det er ikke så verst mtp at jeg har skeiet ut altfor altfor ofte og mye. Men jeg vil jo kutte ut dette da, og sliter STORT med å gjøre det... Er rent sukkeravhengig

Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat