Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 10:10   #33
Lullen
Medlem

Lullen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Lullen er ny på veien

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Gå på en skikkelig undertøysbutikk der du får god hjelp. Finner man en modell man liker der som er passe, kan man så bestille mer på nett etterpå.

Jeg har en minimizer av merke Conturelle som er veldig god, en annen av merke Primadonna. Et tips er å kjøpe de som er padded, da får som regel brystene fin fasong

For min del kjøper jeg heller to dyre, enn ti dårlige. Tror ikke det blir dyrere i lengden, for hvis man holder vekta (det er vel utfordringen for mange, hehe), har man de i mange år, de tåler vask og holder fasongen.

Må signere denne!

Hvis puppene blir delt er min erfaring at det er cupen som er for liten og for slakk under puppene. Liker at bh`en er veldig stram under puppene. Da får jeg best hold og form på de

Elsker mine to Primadonna BH`er
Det er dyre, men de holder formen kjempelenge og gir en utrolig støtte! Klarer ikke å bruke HM bh`er lenger da de ikke har god nok støtte for meg og dessuten blir de så løse og slappe etter kort tidsbruk.
Jeg bruker Chantelle, Abecita, Change og Marie Jo fra spesialbutikker som feks denne: http://www.marinka.no eller feks den som er på Strømmen Storsenter.

Bruker 80 D eller 75 E.

Får stort sett flott undertøy i julegave og bursdagsgave av mannen min