Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?
Opprinnelig lagt inn av danku01, her.
Nord for Sinsenkrysset eksisterer ikke sånt som egne undertøysbutikker, og ihvertfall ikke med personale som faktisk kan pupper... 
(beklager om det faktisk skulle være noen der ute...men jeg har ihvertfall ikke sett noen )
Å jo da, men de ligger ofte godt gjemt, tro det eller ei
Opprinnelig lagt inn av MoccaMaster, her.
Var inne å prøvde den kalkulatoren nå jeg også.. MEN... jeg er jo 99 cm over brystet og 79cm under.. Og da stoppet den kalkisen på 80D, men om jeg skrev feks 100cm over brystene og 79cm under så ble det 80E.. jeg har sånne pupper som varierer veldig i hvor jeg er i perioden (De blåser seg opp på mystisk vis når jeg har mensen og kan bli opptil 2 cm større).. Og en ting til.. jeg har sånne hudsekkpupper... Altså masse hud som man krøller i sammen og former til en pupp inne i skåla.. så jeg tror rett og slett at de faller ut av en E cup jeg altså.. for de dingler og disser veldig inni D cupen jeg har på meg nå nemmelg ...
Bruker du bher som er padded? Slike formpressede cuper? Det er vel bortimot det eneste som holder mine slappe opp-ned-ballonger pene og på plass...
Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.
Må signere denne!
Hvis puppene blir delt er min erfaring at det er cupen som er for liten og for slakk under puppene. Liker at bh`en er veldig stram under puppene. Da får jeg best hold og form på de 
Elsker mine to Primadonna BH`er 
Det er dyre, men de holder formen kjempelenge og gir en utrolig støtte! Klarer ikke å bruke HM bh`er lenger da de ikke har god nok støtte for meg og dessuten blir de så løse og slappe etter kort tidsbruk.
Jeg bruker Chantelle, Abecita, Change og Marie Jo fra spesialbutikker som feks denne: http://www.marinka.no eller feks den som er på Strømmen Storsenter.
Bruker 80 D eller 75 E.
Får stort sett flott undertøy i julegave og bursdagsgave av mannen min 
God kvalitet gjør underverker, og man kan ikke si at det ikke er verdt det før man har prøvd nei