Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 11:57   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Egenkomponert lavkarbo

Du MÅ ikke gjøre som treneren sier . Ja, jeg tror nok dette kan ha negativ innvirkning på vektnedgagen din.
Nå vet jeg ikke hvor mye du ønsker å gå ned i vekt, men dersom du ønsker å ligge på femti gr kh om dagen, så har du mulighet til å fylle på med masse grønt av diverse slag, i stedet for å fylle opp karbokvota med litt frukt og melk.
Lett/skummetmelk har bittelitt mer sukker enn helmelk (dreier seg om 0,1-0,2 gram), men helmelk har mere av det gode fettet. Jeg ville nok kuttet ut melk helt, men om du ikke ønsker det, så er nok helmelk et bedre alternativ. Fløte har enda mindre karber og enda mere fett, men det er ikke alle som liker å drikke det rent. Noen blander fløte ut med litt skummamelk.
Nøtter kan være stoppere for noen, det spørs nok litt på mengde. Det kan forsåvidt mye meieriprodukter også, men det gjelder ikke alle.
På femti gram kh om dagen (så fremt du velger kilder med lav gi/lavt kh-innhold), så kan du også tillate deg ganske liberalt med fett.
Ettersom du trener såpass mye, så er det også greit å være obs på at du får i deg nok proteiner.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat