Tråd: H&M og BH-str
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 12:26   #43
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Det som ofte er, er at alle butikkene lager de fine opp til c og så blir resten kjerring bher. Men Lindex lager de fine opp til 85 c, så der finner du nok en del. Jeg sliter med samme selv, men bruker 80e, så finner bare fine på La Senza og Change og de er drit dyre. De i den str på lindex er helt tynne i stoffet. Vet ikke hvorfor de tror at når man har litt store pupper, så vil man ikke at stoffet skal støtte litt i seg selv og ikke være laget av det tynnest de finner.
Men 85c er det flere steder som har fine. Lindex, Kappahl, Triumph, Change og La Senza. Her er noe billig og noe dyrt. MEN La Senza har ofte salg Personlig syns jeg at Kappahl og Lindex har litt dårlig kvalitet og de blir ofte "posete" etter en stund. Gå på La Senza og se, de har som oftest salg og da får du også en fin bh. Hvis ikke får du presse puppa oppi en søt fra HM, hvis det bare er for syns skyld, så kan du vel klare det. Det er noen av de fine der som går til c altså. Jeg har funnet en del, men de er for små til meg, så må nøye meg med å tømme lommeboken når muggene skal bures inne!

Og Victoriassecret.com har masse fint som ikke er så dyrt. Problemet er at du kan kjøpe to forskjellige bher i samme str og få et sirkustelt og en som er altfor liten. Men det gjelder som regel str. over E. 85c er en ganske vanlig+ str, så tror du kan finne masse fint der

Sist redigert av Elinee : 22-02-10 kl 12:54.
Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat