Sv: H&M og BH-str
Nei, la senza er forsåvidt ikke så dyre, men mye av det fineste er dyrt. (375 og 425) Det kaller jeg ganske dyrt. Change er jo ofte oppe i 500-600 og det syns jeg er veldig dyrt. Det er noe av det samme som med sko, de er gode i butikken, men når man komemr hjem er de ikke så gode alikevel. Samme gjelder en del bher, selv om de er dyre, og da er sekshundre kjipe penger.
For meg blir det eksta dyrt, for jeg har en slags crave for undertøy og kjøper nytt hele tiden.
Jo, det med kappahl, og lindex, er jo det at de bhene som skal være +size som regel starter på 90.
Jeg skjønner ikke hvorfor en butikk kan selge samme plagg i str xs og xl til samme pris og mene de ikke taper noe, da kan de da vel lage store bher i samme serie og! Det er såå mange som har større pupper enn c-cup og som ikke vil gå i kjerringbher!
Vel, jeg syns det er verdt å investere litt i gode bher. Puppene skal være der resten av livet og vi har nok av ting (graviditet, vektoppgang, vektnedgang etc) som gjør de hengete, så jeg gjør i hvert fall mitt ved å kjøpe ordentlig bher for å prøve å motvirke tyngdekraften :P
Til trådstarter, kjøp en ordentlig bh, det vil mannen sette mer pris på enn en sexy, for den hjelper til med å holde puppene fine så lenge som mulig Så i lengden, er det verdt det.
|