Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 15:11   #770
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Synes det er litt rart med de produktene, eller meg kanskje. Jeg har smakt ganske mange av produktene, og en del av de synes jeg var direkte pyton. Andre synes jeg var gode så jeg bestilte mere. Men så likte jeg de plutselig ikke lengere, merklig altså. Nå har jeg endt opp med frokost blanding , kjeksen og nøttene. Kanskje jeg skal prøve med en omelett igjen, kansje de er gode i dag, hehe

Tror nok de har med at man blir litt lei rett og slett, jeg liker pannekakenene godt men er redd for å bli lei de så jeg prøver iallefall å la det gå en dag mellom hver gang.

Omelettene var så grusomme i min munn at jeg garanterer at jeg heller sulter enn å spise de

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat