Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Solange, her.
En ting til, for meg som tar ting litt treigt.... Hva er forskjellen på blogg og journal?
Journal er som en vanlig tråd, akkurat som den vi skriver i her. Men den ligger under journaler og blir en slags dagbok.
Blogg kan man dele inn i forskjellige kategorier, skrive nye innlegg så ofte man vil. En dagbok der også, selv følger jeg stort sett bare med på bloggene, bloggene kan man også lukke hvis man vil det.
Jeg har lukket blogg så kun de som står på vennelista mi kan lese den, jeg kan lese alle blogger fordi jeg er moderator, men jeg kommenterer kun i de hvor jeg er venn med bloggeren/medlemmet 
Grunnen til at jeg har lukket blogg er at jeg skriver ganske mye og er ganske åpnet og dermed ønsker jeg ikke at alle skal lese den, dvs mennekser som aldri kommenterer eller er i bloggene/forumet. Er også redd for at andre fra mitt hjemsted skal lese den.
Er også mange som kun er inne og lese blogger og journaler til andre og aldri legger igjen ett spor noen sted på forumet og det er jeg ikke storfan av 
|