Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 19:26   #16
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo/LCHF i 10 dager - et par spørsmål

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Har du virkelig blitt kvitt alle allergier?? Så bra!! Jeg lurer litt selv, for da jeg var hos familien min i jula (som har to hunder jeg er allergisk mot), kjente jeg omtrent ingenting!! Men kunne liksom ikke tro at det var "for real", men kanskje det stemmer da? Blir spennende å se nå, for jeg skal hjem til de neste uke. Åh, det hadde jo vært en fryd!!
Sorry kupping av tråden, skal aldri gjøre det mer.....

"Kupping" er lov - gøy å dele erfaringer!

Jeg er også allergisk (kryss: bjørk, hasselnøtter/mandler, div eple/pære/sukkererter) og er spent på om dette blir bedre. Ikke minst håper jeg at immunforsvaret mitt blir bedre - jeg har OFTE vondt i halsen. I dag har jeg blitt forkjølet igjen - 3. gang på 5 uker!

Photoscurba: Det er virkelig spennende å se at du har fått så mye bedre helse. Huff, jeg kjenner mange (f.eks pasienter, jobber som sykepleier) som har såå nedsatt livskvalitet, er sterkt overvektige, spiser sinnsyke mengder sukker/godteri/hvitt brød/saft/brus daglig at jeg blir helt sjokkert. Har så se disse få helsegevinst i å legge om kostholdet. Mange (også helsepersonell!) tror det er så vanskelig, og særlig når man er syk, fordi da er det nok å tenke på med sykdommen, om man ikke skal begyne å tenke ("belastes med") kosthold og dietter i tillegg!

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat