Tråd: H&M og BH-str
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 23:48   #63
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Ikke vask BH'er i maskin! Det tærer på beskyttelsen på enden av spilene, og når det bare er skarpt metall igjen, så går de gjennom BH'en ja. Nå rekker BH'ene å bli slitte andre steder! Har ikke hatt en spile i armhulen på flere år.

Takk for tips! For spilene er virkelig ett torturredskap når de er løse!
Som hvitevare selger må jeg briefe litt med kunnskapene mine og fortelle at de NYE vaskemaskinene som er på markedet idag vasker tøy mer skånsomt enn håndvask, faktisk! (min vaskemaskin er fra krigen though, vel å merke.)

Anyways, var på Change idag. Ble inspirert til å kjøpe nye bh'er ette denne tråden. Og på en eller merkelig måte, har mine slankede kilo forflyttet seg opp i puppene mine. For etter å ha tatt av 8kg har jeg gått fra størrelsen 85E til 80F Jeg passa også 80G

På Change hadde de NYDELIG undertøy, mer voksent preg enn La Senza. (la senza har mer flash sexy undertøy syntes jeg, mens Change var mer sensuelt. Mitt inntrykk ivertfall.) Og servicen der var helt FANTASTISK.

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat