Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 01:00   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

Jeg bare måtte sitere fra babyverden, mange fine gullkorn:

Sitat:

Det er jo ingen fornuftige leger som anbefaler å ha kroppen i ketose i lengre enn 14 dager. Går man med kroppen i ketose for lenge kan man skape livsvarige skader slik som hun på nyhetene. Det er gammelt nytt, da og sier vel egentlig seg selv hvis man kan litt om kroppen.Veldig synd i hun dama, da.. Det er stor forskjell på å leve på et kosthold med riktige karbohydrater (GI-metoden) og å kutte ut karbohydrater helt. Kroppen trenger karbo for å fungere riktig.

Sitat:

At kroppen ikke kan leve uten karbohydrater er jo ikke akkurat noen statshemmelighet da...

Sitat:

Nei, det er ikke alt som er gammelt nytt, men jeg liker å følge med og å holde meg oppdatert, og jeg leser mye, også diverse tidsskrifter som har med helse/medisin å gjøre. Får med meg mye. Det er ikke dagbladet og babyverden som er mine hovedkilder til informasjon og input i hverdagen for å si det sånn. Hvem som helst kan finne alle den samme infoen dersom de vil det. Er jo ikke alle som interesserer seg like mye for det samme heller.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat