Sv: H&M og BH-str
Opprinnelig lagt inn av scartz, her.
Merket du at du fikk vond rygg pga brystene?
Jeg har ganske store, og har stusset på at jeg ikke har merket noe ryggplager. Har hatt litt en periode, men tror det var pga ekstremt jobb-stress. Men kjenner jeg kunne trengt en massasje her og der, men ANER ikke om det er pga frontene mine 
Nå kan man vel ikke få reduksjon før man er ferdig slanket? Hadde ikke vært feil å fikset litt å frontpartiet nei! 
Jeg hadde en tidligere nakkeskade som aldri ble bedre... Men merket det etterhvert i skuldre og.. Ikke så mye i ryggen merkelig nokk Det beste tipset er å trene opp rygg, bryst og skulder muskulaturen. Må ha sterke muskler for å tåle den belastningnen store pupper er Og om det ikke har noe særlig virkning eller ryggen blir værre er det bare å oppsøke lege og få fysio henisning
Skal du få reduksjon og evt. løft dekket skal du i teorien ikke ha en bmi på over...ehm.. tror det var 28? Litt usikker der... Min var rett over det på den tiden, men jeg fikk likevell grunnet plagene mine. (Egentlig er de veldig strenge med å gi sånne operasjoner på unge jenter før graviditet o.l også, men...jeg maste )