Sv: Ketose i maks 6 mnd - hva om mer skal av?
Ja, tenkte meg at du var dame . Kan hende det du føler er overflødige kg bare trenger å strammes opp litt, om du liker å trene og sånn, og da blir jo det å tenke på vekt i så små marginer også litt mer overflødig, ettersom muskler veier mer enn fett i forhold til plassen det tar!
Dersom du ikke drikker mye kaffe eller te med koffein til vanlig, så er det ikke så rart at du får litt hodepine av å kutte ut pepsien. Det er vel så vidt meg bekjent koffein i den .
Jeg fant jo endelig reseptet mitt etter å ha snudd huset på hodet, og det viste seg å være Yasmin, som er nogenlunde likt Diane i virkning, men visstnok litt 'snillere' mot kroppen. Man skal vel ikke gå på disse noe lenge (i hvert fall ikke Diane, anbefales å gå på de i tre fire sykluser etter at man opplever full virkning, mulig det ikke er sånn med Yasmin). Men interessant å høre om at du hadde god effekt! Jeg har ikke kviser, men er plaget med talgcyster, som visstnok er hormonelt ...
Om du spiser passe med mat så tror jeg det er liten fare for å gå opp i vekt i ketose. Da må du enten spise alt for mye, sprekke for ofte, eller få noen alvorlige svingninger på insulinet, tror jeg. Ketose, og et godt sammensatt lavkarbokosthold er i hovedsak vektstabiliserende. Derfor er det heller ikke noe særlig fare for å bli undervektig i ketose, så lenge du ikke kjører lavkalori med skikkelig lite fett i tillegg .
Grattis med supert vekttap, forresten 
Og bare hyggelig! I aim to please 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|