Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 19:41   #18
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Er det flere enn meg som tenker at dama kan ha blitt så sårlig i magen av de antibiotikakurene hun tok den tiden hun spiste lavkarbo/ketolyse?
Hun sier hun måtte ta flere kurer.
Min erfring er at antibiotika ikke er godt for magen.

Ellers har jeg ikke sett noe skrevet eller sagt om damas sykehistorie FØR hun begynte med Ketolyse, det kan også spille en rolle.

Jeg har tenkt mye på akkurat det. Uten sammenlikning forøvrig, holdt vi på å miste den største hunden vår for noen uker siden.
Grunn: ødelagt tarm etter 2 heftige antibiotika- kurer på denne tiden i fjor!
Han fikk antibiotika for en livstruende infeksjon, så den måtte han ha.
Da han begynte å bli dårlig med diare og oppkast, tenkte ingen på sammenhengen. Først da han var så syk at han nesten døde av at tarmen ikke tok opp næring, fant en hel bøling veterinærer ut hva som var galt.
Han ble satt på STORE doser Prednisolon og pussig nok, antibiotika(mot helt feil tarmflora).
Nå er han helt fin, har lagt på seg litt, har normal avføring og har ikke kastet opp på ukesvis!

Kanskje damen også trenger noe sånt?