Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 20:14   #3
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Problemer med mat

Det ER mange som har klart å bli kvitt spiseproblemene med å endre kostholdet sitt. Å endre matvaner tar tid, og man må føle seg klar for prøve nye ting.

Jeg har en dokumentarfilm som heter "MAT?" Den handler om matintoleranse, og hvordan det påvirker helsen våres både psykisk og fysisk. Selv om den filmen handler om gluten og melkeintoleranse, kjenner jeg meg igjen i så mange tilfeller at det er helt skremmende hvor mye maten faktisk påvirker oss. Det er intervju av en dame med spiseforstyrrelser der også.

Her er en trailer av filmen. Filmen er laget av www.filmpraskis.no

Jeg sier ikke at du kanskje har gluten eller melkeallergi, men at det du spiser idag kanskje har veldig stor betydning for spisemønsteret ditt? Det var sånn i mitt tilfelle iallefall. Før LCHF spiste jeg lite og mye om hverandre, men alltid feil mat. Hadde alltid dårlig samvittighet for alt jeg spiste, og klarte ikke å tenke på annet enn mat og hvor ulykkelig og mislykket jeg var som ikke taklet mat.

Håper du finner en vei ut av det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat