Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?
Ååååååååhhhh ! Hjeeeelp ! Er det noen som kan være så snille å sjekke om jeg lever enda ?? Jeg har jo vært i ketose mer eller mindre i årevis Også har jeg en lege som påstår at jeg er FRISK, og at alle blodverdiene mine er PERFEKTE ? Må jeg skifte lege også nå da ? Å huffameg, dette var ille !
Opprinnelig lagt inn av Helgeland Arbeiderblad
Like før jeg fikk disse plagene gikk jeg ned 70 kilo med ketolysekuren. Det sier seg selv at når man bare spiser fett for å forbrenne fett, så får man ikke i seg alle vitaminene og mineralene som kroppen har behov for. Attpåtil ble jeg i den samme perioden plaget med infeksjoner, og måtte gå på flere antibiotikakurer. Jeg tror selv at mikrofloraen i magen min er helt nedbrutt, at det er derfor jeg ikke tåler noe, forteller Torill Paasche.
Bare ovennevte sitat viser at damen IKKE har fulgt Keolyse. Man skal da ikke spise bare fett og man skal ha i seg en masse vitaminer. HUSK Å TA KETOLYSE PILLA DINE DAMEN ! Og ikke en serie med antibiotikakurer. Akkurat antibiotika sliter voldsomt på kropp og mage.
Regner med at Torkil Andersen, Dag Viljen Poleszynski og Fedon er på banen med kommentarer snart.
....og der lot jeg meg jammen provosere igjen gitt....