Går det for fort?
Jeg startet på ketolyse på fredag. Har da på fem fullgåtte dager gått ned 2,6 kg. Jeg syns dette er veldig bra, men jeg har også lest at man helst ikke skal gå ned for mye heller. Det er jo det jeg vil, men fikk en del strekkmerker da jeg gikk gravid og har ikke tenkt å få løs hud i tillegg. Jeg er jo ganske ung og satser på at huden tåler litt reduksjon, men så når jeg blir gravid igjen (hadde dødfødsel i 7 mnd) ganske snart, er jeg redd for at huden virkelig blir sliten. Opp først når jeg gikk gravid, så ned nå når jeg skal være på matchvekta før jeg prøver igjen og så opp igjen og deretter ned på nytt. Huff, dette høres ikke bra ut. Men i og med at vi mistet, vil jeg gjerne prøve igjen ganske fort, men vil starte på en lavere vekt med tanke på svangerskapsforgiftning og meg og babyen generelt.
Tror dere jeg blir helt sandpose til slutt? Veier nå 100 kg og er 172 høy, men har også mye muskler, så er ikke 100 kg fett. Bare litt mage, lår etc som kan trenger en liten oppstramming/reduksjon

|