Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 18:25   #25
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg lider selv av lese skrive vansker og holder på å stryke i norsk nå på vidergående. eller jeg gjorde ikke det. men så bytta jeg skole til en lærer som ikke bryr seg om annet en skrivefeil. jeg kan ha en fantastisk god stil. men jeg får 1-2 like vel. fordi det er en del skrivefeil. jeg synest dette også er feil når jeg har fått det konstatert, og har lov til å bruke retteprogram, men retteprogrammene skolen har virker ikke alltid like godt..
jeg blir skikkelig fustrert av det. for jeg vil jo ha studiekompetanse.

uten om det så er jeg veldig fæl med tankeprikker.. utropstegn og sånne ting er jeg ikke så fæl med. og så hater jeg SMS språk, jeg takler det ikke. viet hele særemnet mitt til det og skjønner det forsatt ikke.. men det er da meg.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat