Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 10:31   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Du og jeg Iset, er jo kremeksempler på at et kosthold som har så bred enighet om sin ypperlighet når det kommer til sunnhet, ikke nødvendigvis er så himla bra. Jeg tenker på vegetarianisme. Det må ha vært det dummeste valget jeg har gjort i kostholdet ever. Selvfølgelig, jeg lærte mye om industrien og sånn, da jeg var medlem av Noah, men jeg tenker i blant at jeg aldri skulle ha blitt veggis.
Det var først etter det at jeg virkelig begynte å bli syk. Hårtap, vektsvingning, cyster, skjør psyke etc . Ja, skikkelig sunt å være veggis, liksom. Men det er det ingen som snakker om.
Om jeg skulle blitt vegetarianer i dag, tror jeg at jeg hadde gitt opp, for det skal utrolig mye planlegging og tiltrettelegging til for å få i seg alt man trenger for et fullverdig kosthold, og det uten inntak av f.eks soya og for mye omega 6. Jeg må si jeg er glad jeg spiser kjøtt igjen, uansett hvor vondt det gjør i etikken i blant, men det var idealismen eller helsa ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat