Sv: Problemer med mat
Opprinnelig lagt inn av sebra, her.
Jeg har veldig vanskelig for å åpne meg selv for noen, så dette å gå til lege tørr jeg rett og slett ikke. Føler meg så utrolig svak og skammer meg som sagt. Derfor vil jeg prøve å hvertfall legge om livsstilen til lavkarbo, for å se om det forbedrer noe. Er vel verdt et forsøk 
Kjenner meg veldig igjen i dette. Man er redd for ikke å bli tatt på alvor, og at probleme bagatelliseres. Jeg skjønner veldig godt frykten din, men jeg skulle virkelig ønske jeg skjønte hva som foregikk når jeg var på din alder. Du er ihvertfall bevisst på dette, og selv det er et steg i riktig retning. Men hvis du er manisk depressiv har du kanskje en psykolog? Er det noen du kunne snakket med?
Jobben med å bli frisk må man faktisk gjøre selv, men med kyndig hjelp og veiledning kan du lære hvordan. Anbefaler deg på det sterkeste å oppsøke hjelp. Har du hørt om Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser? Personlig har jeg ingen erfaring med det, men det er faktisk noe jeg har vurdert å snuse på selv. Det virker egentlig ikke så veldig skummelt syns jeg.. 
|