Tråd: For mye vann
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 15:58   #1
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

For mye vann

Det er noe som heter for mye vann også. Vanninntak handler om en balansegang mellom helt ok og for mye. Hvordan vet man hva for mye vann er?

Jeg føler meg ikke helt på topp og jeg lurer rett og slett på om det skyldes vanninntaket mitt. Jeg drikker mye vann. 4+/- liter om dagen og nå kjenner jeg meg som om...ja ikke helt i form. I tillegg spiser jeg ikke så veldig mye salt og krydret mat. Med vanninntaket begrenser matinntaket seg også, så vannet får mye rom å leke seg nesten alene. Jeg blir nesten redd for at nyre og lever blir overbelastet av vann.

Det kan legges til at jeg tisser mye som følge av vanninntaket. 1 gang pr halv liter kanskje.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat