Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 18:30   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går det for fort?

Ja lurt å ta det litt gradvis med tempen i dusjen .

Om du ikke er av den sjenerte typen, så hjelper det MYE å sole seg! Jeg smørte meg med sunblock og holdt meg i skyggen gjennom store deler av tenåra og stort sett gjennom tjueåra. Da jeg kom litt over den nærmest krampaktige blek-og-interessant-imagen min, samt at jeg oppdaga at jeg ga eff i hva folk tenkte om en pubmuskel i fri dressur, og fikk litt sol på mage og rygg, så blekna strekkmerkene betraktelig. I løpet av to somre i bikini så synes de knapt lenger, med mindre man ser dem i uflatterende lys, sånn at gropene blir mer synlige, eller klemmer huden sammen. Men røde, det er de ikke lenger

Jeg har aldri bært fram barn, da. Men det gjorde sitt å gå opp overt tretti kg som knapt halvannen meter høy tolvåring ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat