Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 19:45   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går det for fort?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Forresten, hvor mye vann er MYE vann? Jeg drikker kanskje 2-3 liter om dagen. Er det for lite?

Det med vann er en evig diskusjon. Jeg synes jo man skal drikke godt med vann, men det er ingen hensikt i å gå rundt og skvalpe, heller. Men to til tre liter om dagen er finfint, det!
Jeg for min del, drikker mye mer enn det, og det er fordi jeg er himla tørst! Jeg har alltid drukket mye vann, og føler meg direkte uvel om væskeinntaket skulle være for lavt en dag.
Hva som er for mye er virkelig ikke lett å si. Jeg kan jo si at en skal følge signalene sine, men det er ikke alle som kjenner kroppens behov for væske like godt. Det kan også minne om sult, liksom.
En fin ting er uansett å starte hver dag med et glass vann, før man gjør noe som helst annet. Det gir meg i alle fall både en boost, og velvære i kroppen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat