Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 20:13   #11
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Går det for fort?

En ting er jo at du er i din første uke og de første ukene går man jo gjerne ned en del. Dette er ofte mye vannvekt. Det stabiliserer seg etterhvert. Som regel. Jeg gikk ned 3-4 kg i uken plutselig etter 10 måneder og da måtte jeg gjøre enkle grep. Å kutte ned på trening var aldri noe alternativ så da måtte jeg spise litt mer. Bittelitt mindre fett. Bittelitt mer karbohydrater. Så stabiliserte det seg med ca 1 kg i uken. Selv om jeg gjerne vil bli kvitt de siste 10-15 kg så vil jeg ikke bli kvitt dem på 4 uker og sitte igjen med DEN hengemagen sånn at jeg må opereres. Jeg kan godt vente noen måneder til når jeg allerede har vært overvektig siden barndommen.

Vann, er som du ser av min siste post, noe man sikkert kan prøve og feile med i det uendelige. Du trenger forøvrig ikke drikke rent, iskaldt vann fra 5 litersdunk gjennom dagen. Det er vann i grønnsaker og en del mat. Det er også vann i te og kaffe, som jo bare er oppvarma vann med smak. Jeg drikker kun vann fordi jeg fordrar ikke kaffe og kan ikke drikke te uten en halv kopp sukker. Ikke vil jeg ha så mye kunstige søtningsstoffer som er i lightsaft i meg heller hele tiden. Så da står det mellom fløte, helmelk om jeg tar meg råd til melkesukker den dagen, eller vann. 3 liter vann behøver altså ikke å betyr 3 liter rent vann rett fra krana, eller i mitt tilfelle...4+...*krem*. Det er også viktig å få i seg salter og mineraler sånn at kroppen har noe å jobbe med.

Så da sier jeg bare; Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør...*plystre*

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat