Opprinnelig lagt inn av Charlott, her. Tusen takk Doktordama mi er fin! Til og begynne med syntes jeg hun var veldig "effektiv", nesten litt skummel... men, nå er vi så enige atte Så bra at de fant ut hv det var! Angst synes nesten å bli vi-har-ikke-peiling-så-vi-sier-angst-diagnose, på linje med virus.... Er så heldig at jeg har en lege som tar meg på alvor, om jeg fortsatt plages etter endt Ery-Max-kur skulle vi kjøre en døgnmåling og så skulle hun fundere mer når vi fikk svar på haugen med prøver som ble tatt i dag
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Tusen takk Doktordama mi er fin! Til og begynne med syntes jeg hun var veldig "effektiv", nesten litt skummel... men, nå er vi så enige atte Så bra at de fant ut hv det var! Angst synes nesten å bli vi-har-ikke-peiling-så-vi-sier-angst-diagnose, på linje med virus.... Er så heldig at jeg har en lege som tar meg på alvor, om jeg fortsatt plages etter endt Ery-Max-kur skulle vi kjøre en døgnmåling og så skulle hun fundere mer når vi fikk svar på haugen med prøver som ble tatt i dag
Det aller viktigste er at legen tar deg på alvor, og det ser jeg jo at din gjør, da er du i trygge hender