Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 22:44   #47
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Blir mer og mer skeptisk til dama. Spurte mannen angående morfinpreperater. Det er ekstremt uvanlig å skrive ut. Som regel kreftpasienter og andre med svært alvorlige lidelser som får det. Sorry, men lukter morfinavhengighet lang vei....
(eller bare pr kåt for å få fremgang i helsekøen på¨bekostning av andre som venter!)

Åh? Jeg har fått morfintabletter (Oxycontin eller noe sånt) begge gangene jeg har vært operert på Aleris (vektoperasjonen og bukplastikken). Jeg sa jeg egentlig ikke trengte det, men de var veeldig ivrige etter å gi meg det, jeg fikk massevis med meg hjem og så mye jeg ville der borte osv. Men kanskje det er litt annerledes når det er snakk om operasjoner, samme hvilken operasjon det er, jeg har ikke peiling altså.