Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 23:09   #17
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Går det for fort?

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

et lite tips jeg fikk fra bodyshop. jeg var inn for å kjøpe en boks med shea body butter fordi min søster sa den var så god. hun som solgte meg den sa det var en av bestselgerene hennes fordi den var veldig effektiv mot strekkmerker. mine merker er blitt betydelig lysere og mange ser jeg ikke lenger, men om det kommer av kremen vet jeg ikke. har også blitt kvitt mye av celulittene på stumpen også men det vil jeg tro kommer naturlig som følge av vektreduksjon

De sier at cellulitter kan bli verre med vektreduksjon og at det ikke er ett spesielt problem for store kvinner alene

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat