Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 08:54   #276
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God fredag!

Vekt: Same same but different.. different fordi jeg føler meg annereldes likevel på en måte. Klærne er bedre og sånn, så nå må jeg bare gjøre alvor av og begynne målingen.
Gratulerer med mindre cm til deg!

Mat: Jeg varierer!!! Omelett til frokost. Lunch blir lapper, skal i møte hvor det blir lunch så da er det greiest og ta med seg.
Laget TRIPPEL porsjon chillisuppe i går, så da kan fredagen bare begynne uten matstyr i kveld. Skal på dobel spinning, og det er viktig og ikke komme altfor sent i gang med fredagsfølelsen...hehe...

Trening: Fornøyd denne uken. Core pg Combat i går. Combat var lenge siden, men det skal jeg begynne med igjen. Håper og avslutte skistreiken i helga hvis været blir mildere.

Så gøy med russetreff da. Jeg elsker sånne mimrekvelder hvor man bare kan le seg ihjel av hva man drev med på den tiden..

Smakfull, for saltsuget; kanskje pistasjenøtter istedenfor peanøtter? De anbefales jo i boka, og man kan spise fler av de siden de er små. og DET liker vi vel! Eller sånne ostechips? Jeg laget med salt og dill, husker ikke om jeg hadde litt pepper også, og det minnet jo om det helt fantastisk utrolig gode dill potetgullet man får i sverige.

God helg med flere gull!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat